utorak, 4. prosinca 2012.

Popularne izreke o nogometu

"Ljubav je kao voda. Ako je nešto ne uzburka, ona postane bara." Arturo Graf "Onaj koji sije sjeme smrti i boli ne može požnjeti sreću i ljubav." Pitagora "Tko želi biti svuda – nije nigdje." Li "Ne treba se plašiti žena koje padaju, već onih koje po svaku cijenu žele da ih podignete." De Sika "Kad neko nema ono što voli, onda mora da voli ono što ima." Zola "Pogledaj u dubinu svoje duše. Tu ćeš naći izvor prave sreće, izvor nepresušni, samo valja da ga neprestano dubiš." Marko Aurelije "Oni koji se penju stepenicama uspjeha nikad se ne žale da su ostali bez daha." Eliar "Nije važno je li žena pametnija od muža, ako on to ne shvaća." Katajev Obitelj i prijatelji su skriveno blago. Potražite ih i uživajte u njihovom bogatstvu. "Ništa ne može spriječiti da jednu ženu vole dva čovjeka, a jednog čovjeka dvije žene." Stendhal "Nezadovoljstvo je poticaj napretka." Tagore "Polovica žena je nesretna zbog toga što nema ono što čini nesretnom drugu polovicu." Bazin Srce ima razloge, koje razum ne razumije. "Ljubav i rat potpuno su isto jer su lukavstvo i politika dozvoljeni iu jednom iu drugom slučaju." Servantes "Ono što nas najneposrednije usrećuje jeste vedrina uma. Ova osobina je sama sebi nagrada. Zato bi razvijanje vedrine u sebi valjalo staviti ispred svih težnji!" Arthur Schopenhauer "Slučaj je ime kojim označavamo zasluge drugih ljudi." Deval "Ništa nije tako u stanju ražalosti ženu kao povrijeđena sujeta: nikad još nisam vidio loše odjevenu ženu da je ljubazna i raspoložena." Balzak Stari ljudi vode ljubav kao zvijeri, svako malo netko rikne "Zašto bi čovjek morao voljeti rijetko da bi mnogo volio?" Kami "Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome da se voli ono što se mora činiti." Sathya Sai Baba "Ništa u životu ne može tako da nas razveseli kao kad nas gađaju, pa promaše." Churchill "Ženama se s poljupcima događa ono što i muškarcima sa čašama vina: jedna, pa još jedna – dok ne podlegnemo." Pitigrili Najbolje izreke: ljubomora izreke, izreke o životu, prijateljstvo mudre izreke, ljubomorne izreke, izreke ljubavne, konfucije izreke, izreke o uspjehu

2 komentara:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    OdgovoriIzbriši
  2. This is a testament to my life, my lover broke up with me, I know it's my fault for making him break up with me, I contact Dr Lomi and explain what happened then he helped me do some prayers and my lover came back to me asking me that he was sorry he still loved me and today we are back together and I promise we will never talk to him and today we are both happy, if you also need Dr Lomi's help to contact him on the WhatsApp number line; +2349034287285 you can email him; lomiultimatetemple@gmail.com for help.

    OdgovoriIzbriši