srijeda, 13. veljače 2013.

mlm marketing online marketing is

Oglašavanje Web ! Online oglašavanje najbrže je rastući segment oglašivačke industrije sa godišnje 25 % rastom pet puta više od godišnjeg recentnog prosječnog rasta godišnjeg zajedno svih medija Prema procjenama analitičara usmjereno na Internet je globalno nekih 6-7 posto oglašavanja Google internetski divovi YouTube njegov te potom MySpace i Yahoo redom su usmjereni ciljanog oglašavanja na razvoj i radi prihoda poticanja rasta ! Web oglašavanja povijest ! Jedan od oblika ranih Web oglašavanja bilo je dodavanje banera Prvi put su se oni pojavili tisuću devetsto devedest i četvrte godine na HotWired's Web stranici koja je verzija on-line Wired Magazine časopisa Stavljanje banera oglašavajućih loga te oglasnih smještenih ploča na stranicama Web je zakupljeno od oglašivača strane i pomaže povećanju prihoda te stranice Komercijalne mnoge stranice oglašivački prostor prodaju da bi svoje postojanje financirale Cijena oglašavanja putem banera se često bazira plaćanja na temelju po kliku na baner odnosno postotku korisnika koji kliknu na baner pa na oglašivačevu stranicu odu Izračunava se cijena email marketer da se tako podijeli broj ljudi oglašavanje na internetu koji na baner su kliknuli sa banerom koji je broj ljudi vidjelo Primjer ,ako je petsto ljudi baner vidjelo ali samo 5 kliknulo kako bi posjetili stranicu oglašivačevu odnos je jedan posto Što je odnos veći novca više stranica dobiva od prostora oglašivačkog Kada je baneru animacija dodana postotak klikanja na baner raste ! Oglašavanje u Hrvatskoj U Hrvatskoj postoji trenutno više od milijun i tristo tisuća registriranih Internet korisnika a u stalnom porastu je taj broj Sve više tvrtki Internet koriste kao mjesto oglašavanja predstavljanja svojih proizvoda i usluga te komunikaciju s korisnicima kao medij Dokazano je u praksi da se dobro oblikovanim oglasom ig markets na dobro posjećenoj i odabranoj web stranici može postići 20-70% porast prometa . Prednosti oglašavanja na Internetu cijena je višestruko povoljnija nego u svim različitim oblicima oglašavanja mjerenje učinkovitosti web oglašavanja je jednostavno jer su Vam dostupni konkretni statistički podaci vezani uz broj posjeta postižete bolju iskorištenost internet on marketing oglašavajući na stranicama čiji sadržaj je interesno vezan uz vašu ciljanu tržišnu skupinu 24 .

Nema komentara:

Objavi komentar