petak, 8. lipnja 2012.

Naj izreke o poslu

"Ljubav je vatra. Ali, hoće H vam zagrijati srce ili zapaliti kuću, nikada unaprijed ne možete znati." Crawford, Dž.

"Nesreća oblikuje čovjeka i prisiljava ga da upozna samoga sebe." Goethe

"Čovjeka smatraju objektivnim ako se slaže sa drugima." Gvareski

"Žena mora znati šutjeti. Brak bez šutnje je kao automobil bez kočnica." Aznavur

"Propali brak je onaj u kome žena provodi u kuhinji isto onoliko vremena koliko je prije udaje provodila pred ogledalom." Tuholski

"Ništa nije smješnije od nesreće, naravno tuđe." Beckett

"U europskoj pustinji leže izblijedjele kosti mnogih neuspjelih zajedničkih pothvata." Wilson

"Ljepota je snaga kojom žena očarava svog ljubavnika, a plaši muža." Birs

Svaka minuta je prilika da promijenimo svoj život.

"Ko voli, tih je. Odzvanja samo prazna posuda." Shakespeare

"Šahovsku slavu ne smijemo staviti u vitrinu, ako želimo da ne izgubi svoj sjaj." Andersen

"Lijepe žene su potrebne samo ljubavnicima i slikarima bez mašte." Pikaso

Sastanci imaju stalnu tendenciju da se bave nevažnim stvarima.

"Ljudi se najviše muče zbog kruha i ljubavi." Japanska poslovica

"Sreća pripada onima koji su dovoljni sami sebi." Aristotel

"Ljudi koji su završili posebne studije sjede bez posla ili rade na mjestima koja nemaju ništa zajedničko s njihovom strukom. Zato je viša tehnička naobrazba u nas još neproduktivna…" Čehov

"Mišljenje jedne žene je pristojnije nego mišljenje muškarca, jer ga ona tako često mijenja." Huxley

Ja nikad ne pijem, osim kad sam sam ili u društvu.

"Prvi uzdah ljubavi je posljednji uzdah mudrosti. Lagerlöf Raditi i ljubiti, sve drugo nema smisla." Danojlić

"Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome da se voli ono što se mora činiti." Sathya Sai Baba

"Slavni ljudi bili su za mene kao bogovi koji niti govore niti hodaju, niti jedu kao obični ljudi." Balzak

"Vjernost apsolutno postoji. To se najbolje vidi po onim ženama koje su vjerne: izgledaju tako iskreno nesretne." Wilde

Ja nikad ne pijem, osim kad sam sam ili u društvu.

Imaš problem? Pa pitaj nekoga za rješenje!

Poznate izreke: latinske ljubavne izreke, izreke dostojevski, izreke o strahu, izreke o životu, oscar wilde izreke, mudre ljubavne izreke

Nema komentara:

Objavi komentar