subota, 16. lipnja 2012.

Popularne izreke o konjima i mudre poslovne izreke

"Svaka ljubav prolazi, a neslaganje ostaje zauvijek." Dostojevski

"Ono što nas najneposrednije usrećuje jeste vedrina uma. Ova osobina je sama sebi nagrada. Zato bi razvijanje vedrine u sebi valjalo staviti ispred svih težnji!" Arthur Schopenhauer

"Da bi ste bili popularni, morate biti osrednji." Vajld

"Ako žena nađe ljubavnika, onda su tu moguća dva razloga: ili je sita svog muža ili nije." Likok

"Nema ničeg komičnijeg od oženjenog filozofa." Nietzsche

"Najbolji način da se odbranimo od pesimizma je: nikad se ne pitati da li smo sretni." Kestner

"Samo ono stoje prirodno ima snagu dugo trajati." Balzak

"Žene igraju šah slabije od muškaraca jer treba pet sati ću tati." Smislov

Svaka minuta je prilika da promijenimo svoj život.

"Flertovati bez dubljih namjera isto je, otprilike, kao planirati putovanje, a nemati prijevoz." Mastroianni

"Čovjek bez strpljenja je kao lampa bez špiritusa." Segovia

"Ljubav žene čini bistroumna, a muškarca zbunjenim." Remark

Nikada nije kasno naučiti svirati klavir.

"Ljubomora se uvijek rađa sa ljubavlju, ali i ne umire uvijek sa njom." Schopenhauer

"Sretan je onaj čovjek koji se sa zadovoljstvom pronalazi u buđenju, prepoznaje se onakvim kakav želi biti." Valeri

"Slava dolazi samo onima koji su o njoj uvijek sanjali i radili." De Gaulle

"Ima mnogo žena koje su udovice već sutradan po vjenčanju, jer su im umrli muževi o kojima su maštali." Dekobra

Ja nikad ne pijem, osim kad sam sam ili u društvu.

"Razum me nije ničemu naučio: sve što znam dalo mi je, otkrilo mi je srce." Tolstoj

"Čini ono čime ćeš postati dostojan da budeš sretan." Kant

"Luđak ima uvijek prednost pred nadarenim čovjekom, vječito je zadovoljan sam sa sobom." Napoleon

Poznate izreke: smijesne bosanske izreke, ivo andrić izreke, izreke o ljudima, mudre izreke o prijateljima, izreke poznatih, izreke o sportu, izreke o životu

Nema komentara:

Objavi komentar